Anthemon Kft. 1047 Budapest, Baross u. 79-89.
Telefon: 06 1 430-0266 / Mobil: 06 30 411-2875
Email: info--.at.--anthemon.hu


Cégfilozófiánk

Fő törekvésünk a rendezvényszervezés és csapatépítés területén hatékony segítséget nyújtani ügyfeleink részére a szervezéstől a lebonyolításig. Kérje ajánlatunkat!

Egy-Két-Három órás programok

Programjaink bárhol megvalósíthatók az ország területén. Ügyfeleink igényei szerint Budapesten és vidéken, egész évben egyaránt. Ha nincs kiválasztott helyszín, szívesen segítünk javaslatainkkal. Kérje ajánlatunkat, amelyben programjainkról részletesen tájékozódhat.     

 

Team Training

Különböző missziókat magában foglaló csapatépítés, melynek során a csapat tagjai együtt döntik el, mely feladatokat megoldásában lehetnek közösen a leghatékonyabbak.
A missziók között találhatók ügyességi, logikai, vicces, játékos megoldásokat igénylő feladatok, valamint egy közös alkotás létrehozása is. A missziók sokfélesége miatt a különböző személyiségjegyekkel rendelkező résztvevők mindegyike talál egy-egy olyat, amelyben szívesen vesz részt aktívan.

 

Bűntény a szállodában

A szállodában szörnyű gyilkosság történt, és a résztvevők feladata, hogy kinyomozzák a gyilkost. Ennek érdekében elindulnak egy megadott útvonalon a, ahol különböző játékállomásokon bizonyítják rátermettségüket. Ha sikerül a feladatokat teljesíteniük, akkor minden esetben hozzájutnak a nyomozati jegyzőkönyv egy részletéhez, amelyből a program végén össze tudják rakni a bűncselekményt, és kitalálják, ki a gyilkos.

 

Csokitőzsde

Ez az „édes” élményprogram többféleképpen is alkalmazható. Egyrészt csapatépítésként, másrészt akár az évzáró vacsora programjaként, hiszen abban a teremben is megvalósítható, ahol az étkezés. A csapatok egy csokigyár részvényes vállalataivá alakulnak, akik a világpiacon kereskednek portékájukkal. Vajon melyik vállalat szerzi meg a legtöbb részvényt és ezáltal az irányítást?

 

Világkörüli utazás

(további megjegyzés)

A csapatok világkörüli utazásra indulnak. Bejárják a Föld emblematikus országait (Franciaország, Kína, Brazília, Olaszország, stb.) és az út során a résztvevők is az adott nemzet tagjaivá válnak. Ráadásul résztvesznek a leghíresebb épületek (Eiffel torony, Colosseum, stb.) épületek tervezésében és létrehozásában.

 

Apollo 2019

A csillagközi utazástól a Marson rekedt botanikusig és persze az újabbnál újabb Star Wars epizódokon keresztül Hollywood újra foglalkoztatja a képzeletünket a Világűrről.

Ebben a csapatépítésben a résztvevők megvalósítják a csillagközi utazást, amelynek kiinduló pontja ezúttal nem a Föld lesz, hanem a Hold. Az űrkutatás igazi csapatmunka, és ebben a programban a Föld és a Hold lakói együtt építik meg az utazáshoz szükséges űrjárműveket. A program csúcspontja egy igazi rakéta show"

 

 

Balaton retro - Ötvös Csöpi nyomoz

Ötvös Csöpi nyomozó neve szinte mindenki számára ismerős, hisz a filmek melyeknek főszereplője volt klasszikusnak számítanak.
A program során csapatok egy nyomozás részeseivé válnak, miközben minden állomáson és feladatnál újabb részlet derül ki a bűnügyről.Az Elvarázsolt dollár hamis bankjegyei, a Pogány Madonna vitorlás technikái, vagy a Csak semmi pánik titkos térképe is megjelenik a játékban.. És egy kicsit finomabb formában, de a híres pofonok is...

 

Úszó remekművek

Ebben a csapatépítő élményprogramban rivális hajógyárak versenyeznek egymással. A résztvevőket csapatokra osztjuk, ők lesznek az egyes gyárak. A feladat egy új fejlesztés, egy különleges hajó létrehozása kartonból.
A program elején minden csapat megkapja a előállításhoz szükséges alapanyagokat és eszközöket.
A programhoz biztosított kartondobozok és díszítő alapanyagok alkalmasak az élethű nagyságú járművek kialakításához.

 

Danny Ocean bandája

Az Ocean’s Trilógia (11, 12, 13) ihlette ezt a mozgalmas, vidám játékot, amelynek kerettörténete a kaszinók kifosztásához, műkincsrabláshoz kapcsolódik.
Danny Ocean szeretné bővíteni a csapatát, és most itt a lehetőség, hogy a résztvevők különböző feladatok során bizonyítsák, alkalmasak-e erre. Hogyan birkóznak meg a lézermezővel, tudják-e hatástalanítani a riasztót, hatékonyak-e az útvonaltervezésben?
A játék végén pedig jön a végső megmérettetés, melyik csapat tudja leggyorsabban kinyitni a széfet?

 

Tengerek urai

Ebben a játékban a résztvevők egy kalózhajó legénységévé válnak, és a csapatuk feladata, hogy miközben bejárják a világ tengereit, minél több kincset szerezzenek. Izgalmas feladatok, óriási küzdelmek jellemzik ezt a programot.

 

Bambusz LEGO

A bambusz ősidők óta az egyik legkedveltebb építőanyaga az emberiségnek. Bútorok, állványzatok, házak, kerítések és sok minden más is készülhet a szárakból. A játék során azt a feladatot kapják a résztvevő csapatok, hogy rendelkezésre álló bambusz rudak felhasználásával hozzanak létre egy olyan építményt illetve tárgyat, melyet a csapat 1-1 tagja rendeltetésszerűen használatba tud venni és az építmény kibírja ezt a terhelést.

 

LEGO Bridge

A résztvevőket csapatokra osztjuk, és aztán azonos feladattal bízzuk meg: minden csapat egy megadott pontról építi fel a közös LEGO híd egy-egy részét. Minden csapat hídját 2 pillér tartja, amelyből az első pillér az adott pontról indul, a második pillér a csoportok által elérendő egy közös pont. A közös pillér minden csapat hídjának a második pillérje. Cél, hogy a közös pontban a hidak összekapcsolódjanak. Ezt a csapatok csak együttműködve tudják megvalósítani. Szükséges a létrehozás során a folyamatos kommunikáció és az együttes célkövetés.
https://www.youtube.com/watch?v=j8wbEuWvot8&feature=youtu.be

 

Tiszta Amerika

Al Capone, Bugsy Siegel, Lucky Luciano, ki ne ismerné ezeket a neveket? A 20-as években, a szesztilalom idején tevékenykedtek ezek az urak, akik illegális szeszcsempészettel, kaszinóval kerestek vagyonokat a fülledt hangulatú zárt éjszakai klubokban. Játékunkban ezt a hangulatot idézzük meg játékmestereink segítségével. A résztvevőket csapatokra osztjuk, akiket óriási megtiszteltetés ér. Mindjárt a program elején a Capo di tutti capi üdvözli őket és meginvitál mindenkit egy szórakoztató csapatépítő programra.  

 

Verdák

A résztvevők belebújhatnak a híres autótervezők bőrébe, alkalmuk nyílik saját kocsit tervezni és meg is építhetik az általunk biztosított alapanyagokból. De azután az autócsodákat el is kell adni!
A csapatépítő tréning elején mindenki megkapja az autók előállításához szükséges eszközöket és alapanyagokat (kartondobozok és díszítő anyagok). A gyártáshoz a csapatoknak meg kell szerveznie a munkafolyamatokat, majd azok alapján elkészíteni az autókat.

 

60 másodperc

A programban az ismert tv műsorban (1 perc és nyersz)  látott játékokból szemezgettünk.
A csapatoknak most alkalmuk nyílik kipróbálni ügyességüket. Lehet játszani verseny formájában is, ebben az esetben győztes csapatot hirdetünk, de lehet együtt is, csak a szórakozás kedvéért.  Nagyon pörgős játék, a csapatok egyszerre játszanak, így még nagyobb az izgalom, mert közben azt is látják, hogy a többi csapat hogyan teljesíti a feladatot.

 

Tánc a Föld körül

A közös tánc hatalmas energiákat szabadít fel a résztevőkben. Szórakoztató csapatépítés, melynek során a résztvevők maguk is meglepődnek saját reakcióikon. A program csúcspontja, amikor a résztvevők egy nagy közös tánc keretén belül együtt táncolják el a különböző nemzetek táncaiból összefűzött lépéseket.

 

Activity

A játékosokból csapatokat alakítunk, és a cél, hogy a soron következő játékos lerajzoljon, szóban körülírjon, vagy elmutogasson egy feladványt a csapatának, úgy, hogy ők kitalálják. A csapatépítő program során az ismert Activity társasjáték feladatait kell a csapatoknak  megoldaniuk. Természetesen sok olyan új kiegészítő kártyával, amelyek nem szerepelnek az eredeti társasjátékban. A csapatok próbára tehetik összeszokottságukat, és azt, hogy mennyire értik egymást fél szabakból, jelekből, hiszen ebben a játékban a mutogatás, a körülírás és a rajzolás az egyetlen lehetőség a kommunikációra.

 

Team Dioráma

Bár a dioráma eredetileg a fényképezés korát megelőző látványosság volt, manapság már három dimenziós makettet értünk alatta.

A diorámák egy tájat, jelenetet, , történelmi eseményt stb. mutatnak be, három dimenzióban. Például különböző film jelenetekben használják őket. Programunk során a résztvevőket csapatokra osztjuk, akik egy meghatározott jelenetet készítenek el oly módon, hogy minden csapat egy részét kapja meg, és a végén összeillesztik egy maketté az elemeket.

 

Óriások Földje

Ebben a programban a csapatok feladata óriási marionett bábuk építése. A csapatépítés nagyobb része a tervezés és a létrehozás, amelyet végül egy bemutató követ.

A bábuk rendkívül látványosak, a mozgásuk hasonló egy valódi emberéhez, mintha egy óriási bábszínházban lennénk. Nem csupán az óriások létrehozásában dolgozik együtt a csapat, hanem később a mozgatásban is, hiszen egy ekkor bábot egy ember nem tud irányítani.

 

Részletkérdés

A játék lényege, hogy a megadott részletből kell rájönni a nagy egészre. Akár egy híres kép kis részlete, akár egy híres dal refrénje, akár egy térképrészlet, a lényeg, hogy számos RÉSZLET van, amiből meg kell fejteni az EGÉSZET.
Híres bajuszok, híres színészek, híres épületek, slágerszövegek, stb.

 

Zene kvíz

Vidám vetélkedő, ültetett formában. A résztvevőket csapatokra osztjuk, akik az asztaluknál ülve tippelhetik meg a helyes válaszokat.

 A program időtartama kb. 1-1,5 óra.

  • Ki ismeri fel a videoklipet egyetlen képkockából?
  • Ki tudja folytatni a dal szövegét?
  • Ki ismeri fel az adott slágert néhány taktusból?

 

Kocsma kvíz

Ez a pörgős kvízjáték címéhez méltóan a kocsmák, italmérések, italok világába kalauzolja a résztvevőket. Sör, bor, pálinka, rövid italok, híres koktélok, italok a filmekben, zenében, képzőművészetben.

Bortermő vidékek, veszélyes alkoholfajták, hírességek, egzotikus italok, stb.

 

Film kvíz

Ez a pörgős kvízjáték címéhez méltóan a filmek világába kalauzolja a résztvevőket. Filmrészletek, főszereplők, rendezők, emlékezetes mondatok, mindebben kipróbálhatják magukat a csapatok, és összemérhetik tudásukat.

A résztvevőket csapatokra osztjuk, akik aztán egymással versengve küzdenek a győzelemért.

 

Retro kvíz

A résztvevőket  csapatokra osztjuk, akik aztán egymással versengve küzdenek a győzelemért.  A kérdéseket projektorral vetítjük ki, és a leggyorsabb csapatnak van lehetősége a válaszadásra. Amennyiben 5 másodpercen belül nem találja el a helyes választ, abban az esetben a többi csapatnak lehetősége van pontrablásra.
A jelentkezés a válaszadásra gombnyomással történik, amellyel egy igazán retro kinézetű égősor jelzi, melyik csapat volt a leggyorsabb, vagyis ki adhatja meg a helyes választ. A témakörök sokfélék: filmek, zene, használati tárgyak, régi reklámok, korábban kapható élelmiszerek, illatszerek, autók stb.
Választható korszakok: 80-as, 90-es és 2000-es évek

Anthemon Kft. 1047 Budapest, Baross u. 79-89.
Telefon: 06 1 430-0266 / Fax: 06 1 430-0267 / Mobil: 06 30 411-2875
Email: info--.at.--anthemon.hu
Impresszum