Anthemon Kft. 1047 Budapest, Baross u. 79-89.
Telefon: 06 1 430-0266 / Mobil: 06 30 411-2875
Email: info--.at.--anthemon.hu


Cégfilozófiánk

Fő törekvésünk a rendezvényszervezés és csapatépítés területén hatékony segítséget nyújtani ügyfeleink részére a szervezéstől a lebonyolításig. Kérje ajánlatunkat!

Egy teremben megvalósítható csapatépítések

Programjaink bárhol megvalósíthatók az ország területén. Ügyfeleink igényei szerint Budapesten és vidéken, egész évben egyaránt. Ha nincs kiválasztott helyszín, szívesen segítünk javaslatainkkal. Kérje ajánlatunkat, amelyben programjainkról részletesen tájékozódhat.

 

Apollo 2019

 

A csillagközi utazástól a Marson rekedt botanikusig és persze az újabbnál újabb Star Wars epizódokon keresztül Hollywood újra foglalkoztatja a képzeletünket a Világűrről.

Ebben a csapatépítésben a résztvevők megvalósítják a csillagközi utazást, amelynek kiinduló pontja ezúttal nem a Föld lesz, hanem a Hold. Az űrkutatás igazi csapatmunka, és ebben a programban a Föld és a Hold lakói együtt építik meg az utazáshoz szükséges űrjárműveket. A program csúcspontja egy igazi rakéta show"

 

Goldberg gép

A mindennapi élet, a munkafolyamatok egyszerűbbé, hatékonyabbá tétele fontos törekvése az embereknek. Ebben a játékban azonban éppen ezt a törekvést tesszük félre, hiszen a feladat egy olyan „gép” megtervezése és létrehozása, amely egyáltalán nem hatékony, látszólag  semmi haszna, de hihetetlen mértékben megmozgatja a játékosok fantáziáját, kreativitását és komoly összefogásra készteti őket.

Habár a gépnek konkrét célja van, azonban ebben a programban mégis az okozza a legnagyobb örömet, ha ezt a célt minél hosszabb folyamat során érik el a résztvevők.

Video a programról:

https://www.youtube.com/watch?v=8wH5fAkYM7o&feature=youtu.be

 

Csokitőzsde

Ez az „édes” élményprogram többféleképpen is alkalmazható. Egyrészt csapatépítésként, másrészt akár az évzáró vacsora programjaként, hiszen abban a teremben is megvalósítható, ahol az étkezés. A csapatok egy csokigyár részvényes vállalataivá alakulnak, akik a világpiacon kereskednek portékájukkal. Vajon melyik vállalat szerzi meg a legtöbb részvényt és ezáltal az irányítást?

 

Tengerek urai

Ebben a játékban a résztvevők egy kalózhajó legénységévé válnak, és a csapatuk feladata, hogy miközben bejárják a világ tengereit, minél több kincset szerezzenek. Izgalmas feladatok, óriási küzdelmek jellemzik ezt a programot.

 

Világkörüli utazás

A csapatok világkörüli utazásra indulnak. Bejárják a Föld emblematikus országait (Franciaország, Kína, Brazília, Olaszország, stb.) és az út során a résztvevők is az adott nemzet tagjaivá válnak. Ráadásul résztvesznek a leghíresebb épületek (Eiffel torony, Colosseum, stb.) épületek tervezésében és létrehozásában.

 

60 másodperc

A programban az ismert tv műsorban (1 perc és nyersz)  látott játékokból szemezgettünk. 
A csapatoknak most alkalmuk nyílik kipróbálni ügyességüket. Lehet játszani verseny formájában is, ebben az esetben győztes csapatot hirdetünk, de lehet együtt is, csak a szórakozás kedvéért.  Nagyon pörgős játék, a csapatok egyszerre játszanak, így még nagyobb az izgalom, mert közben azt is látják, hogy a többi csapat hogyan teljesíti a feladatot.

 

Team Diorama

Bár a dioráma eredetileg a fényképezés korát megelőző látványosság volt, manapság már három dimenziós makettet értünk alatta.
A diorámák egy tájat, jelenetet, , történelmi eseményt stb. mutatnak be, három dimenzióban. Jellemzően múzeumokban vagy különböző film jelenetekben használják őket.
Programunk során a résztvevőket csapatokra osztjuk, akik egy meghatározott jelenetet készítenek el

 

 

Óriások Földje

 

Ebben a programban a csapatok feladata óriási marionett bábuk építése.
A csapatépítés nagyobb része a tervezés és a létrehozás, amelyet végül egy bemutató követ.
A bábuk rendkívül látványosak, a mozgásuk hasonló egy valódi emberéhez, mintha egy óriási bábszínházban lennénk.
A program lényege a kreativitás, az ötletes kivitelezés és a humor. Az építés során a csapat tagok felosztják egymás között a munkát, a báb különböző testrészeinek, ruházatának elkészítését.
Azonban nem csupán az óriások létrehozásában dolgozik együtt a csapat, hanem később a mozgatásban is, hiszen egy ekkor bábot egy ember nem tud irányítani.


 

LEGO Bridge

A résztvevőket csapatokra osztjuk, és aztán azonos feladattal bízzuk meg: minden csapat egy megadott pontról építi fel a közös lego híd egy-egy részét. Minden csapat hídját 2 pillér tartja, amelyből az első pillér az adott pontról indul, a második pillér a csoportok által elérendő egy közös pont. A közös pillér minden csapat hídjának a második pillérje. Cél, hogy a közös pontban a hidak összekapcsolódjanak. Ezt a csapatok csak együttműködve tudják megvalósítani. Szükséges a létrehozás során a folyamatos kommunikáció és az együttes célkövetés.

Video a programról:

https://www.youtube.com/watch?v=j8wbEuWvot8&feature=youtu.be

 

Verdák

A résztvevők belebújhatnak a híres autótervezők bőrébe, alkalmuk nyílik saját kocsit tervezni és meg is építhetik az általunk biztosított alapanyagokból. De azután az autócsodákat el is kell adni!
A csapatépítő tréning elején mindenki megkapja az autók előállításához szükséges eszközöket és alapanyagokat (kartondobozok és díszítő anyagok). A gyártáshoz a csapatoknak meg kell szerveznie a munkafolyamatokat, majd azok alapján elkészíteni az autókat.

 

Részletkérdés

A játék lényege, hogy a megadott részletből kell rájönni a nagy egészre. Akár egy híres kép kis részlete, akár egy híres dal refrénje, akár egy térképrészlet, a lényeg, hogy számos RÉSZLET van, amiből meg kell fejteni az EGÉSZET.
Híres bajuszok, híres színészek, híres épületek, slágerszövegek, stb.

 

Retro kvíz

A résztvevőket  csapatokra osztjuk, akik aztán egymással versengve küzdenek a győzelemért.  A kérdéseket projektorral vetítjük ki, és a leggyorsabb csapatnak van lehetősége a válaszadásra. Amennyiben 5 másodpercen belül nem találja el a helyes választ, abban az esetben a többi csapatnak lehetősége van pontrablásra. 
A jelentkezés a válaszadásra gombnyomással történik, amellyel egy igazán retro kinézetű égősor jelzi, melyik csapat volt a leggyorsabb, vagyis ki adhatja meg a helyes választ. A témakörök sokfélék: filmek, zene, használati tárgyak, régi reklámok, korábban kapható élelmiszerek, illatszerek, autók stb.
Választható korszakok: 80-as, 90-es és 2000-es évek

 

Zene kvíz

Vidám vetélkedő, ültetett formában. A résztvevőket csapatokra osztjuk, akik az asztaluknál ülve tippelhetik meg a helyes válaszokat.

 A program időtartama kb. 1-1,5 óra.

  • Ki ismeri fel a videoklipet egyetlen képkockából?
  • Ki tudja folytatni a dal szövegét?
  • Ki ismeri fel az adott slágert néhány taktusból?

 

Kocsma kvíz

Ez a pörgős kvízjáték címéhez méltóan a kocsmák, italmérések, italok világába kalauzolja a résztvevőket. Sör, bor, pálinka, rövid italok, híres koktélok, italok a filmekben, zenében, képzőművészetben.

Bortermő vidékek, veszélyes alkoholfajták, hírességek, egzotikus italok, stb.

 

Film kvíz

Ez a pörgős kvízjáték címéhez méltóan a filmek világába kalauzolja a résztvevőket. Filmrészletek, főszereplők, rendezők, emlékezetes mondatok, mindebben kipróbálhatják magukat a csapatok, és összemérhetik tudásukat.

A résztvevőket csapatokra osztjuk, akik aztán egymással versengve küzdenek a győzelemért.

 

Anthemon Kft. 1047 Budapest, Baross u. 79-89.
Telefon: 06 1 430-0266 / Fax: 06 1 430-0267 / Mobil: 06 30 411-2875
Email: info--.at.--anthemon.hu
Impresszum