Anthemon Kft. 
Mobil: 06 30 411-2875
Email: info--.at.--anthemon.hu

Játékosság, kreativitás és jókedv
 
 

Hogyan működik? (ajánlatunkat itt kérheted)

Csapatépítő programjaink elsősorban az élményekre fókuszálnak, hogy a közös játék során a kollégák a home office által okozott elszigeteltség ellenére mégis csapatként tudjanak játszani és ezáltal megtapasztalják az összetartozás érzését.

A jelenlegi átmeneti helyzetben új körülményekhez kell alkalmazkodniuk amunkáltatóknak, a munkavállalóknak, és nekünk, csapatépítő tréning szervezőknek is.

Természetesen továbbra is rendelkezésre állunk a megszokott módon megvalósításra kerülő csapatépítő programjainkkal, de igazodva a jelenlegi körülményekhez, kidolgoztuk új, online programjainkat.

Mikor érdemes online csapatot építeni?

  • Ha költségtakaréskos megoldásra van szükség.
  • Motiváció: ha itt az ideje végre újra "összehozni" a csapatot
  • Ha a résztvevők home office-ban dolgoznak
  • Ha csak 1-1,5 óra áll rendelkezésre


Az online csapatépítés webes felületen történik a www.anthemon.hu oldalon egy ideiglenes belépési jelszó használatával

♥ Nem szükséges hozzá Zoom vagy más video konferencia alkalmazás, az egész játék a mi weboldalunkon működik. Ha home office-ban állnak össze a csapatok, akkor minden résztvevő be tud lépni az oldalra és az egyes csapatok tartják egymással a kapcsolatot valamilyen csatornán (pl. Skype).

♥ Az első, belépő oldal címét és a belépési kódot elküldjük minden csapatnak, és erre a kattintva megkapják az első feladatot. Az egyes feladatok megoldása adja a következő url címet, amelyet a böngészőbe kell beírni, és így tudnak tovább haladni a következő megoldandó rejtvényhez. Minden csapat ugyanazokat a feladatokat kapja, és minél gyorsabban megoldja a feladatot, annál gyorsabban jut a következő oldalra.

♥ A játék célja, hogy a befejező url címhez szükséges betűket kell megszerezniük a csapatoknak, ezeket kell szép sorban össze kell gyűjteni. Az utolsó feladat megfejtése után a megszerzett betűk adják utolsó weboldal url-jét.

♥ Minden feladathoz 2+1 segítség kérhető a moderátortól (sms-ben, Viberen stb.). Az első 2 segítség közelebb visz a megoldás menetéhez, a +1 segítség pedig tulajdonképpen már maga a megoldás. Az utolsó oldalt megnyitva egy kódot találtnak a csapatok és ezt a kódot kell elküldeni munkatársunknak. A csapatépítő játék végén a végső kód beküldésének időpontjához csapatonként hozzáadjuk az igénybe vett segítségek percben kifejezett értékét, és az összesítést követően hirdetünk győztes csapatot.

A játékot minden csapat tag a saját eszközén tudja játszani, és közben a csapat társaival valamilyen kommunikációs csatornán (pl. Skype, kihangosított telefon, stb.) tudja tartani a kapcsolatot. Így meg tudják beszélni az adott feladatot. A moderátorunk a program elején lép be, amíg ismerteti a feladatot, illetve a program végén, a győztes csapat kihirdetésekor. A játék közben a fent említett egyéb csatornákon a csapatok külön-külön tudnak hozzá fordulni, ha segítségre van szükségük.

 

A lényeg most is, mint minden "élőben megvalósított" csapatépítésünk esetében az, hogy

Csapatot építünk

AJÁNLATUNKAT ITT KÉRHETED