Anthemon Kft. 1047 Budapest, Baross u. 79-89.
Telefon: 06 1 430-0266 / Mobil: 06 30 411-2875
Email: info--.at.--anthemon.hu

Játékosság, kreativitás és jókedv
 
 

Hogyan működik? (ajánlatunkat itt kérheted)

♦  Nem szükséges hozzá Zoom vagy más video konferencia alkalmazás, az egész játék a mi weboldalunkon működik. Ha a csapatok együtt ülnek egy-egy asztal körül, (csapatonként), akkor együtt oldják meg a feladatokat. Ha home office-ban állnak össze a csapatok, akkor elegendő a képernyő megosztás funkció ahhoz, hogy együtt tudjatok játszani.


♦  A játék kezdete: elsőként minden csapat találjon ki egy nevet, mert a továbbiakban ezen a néven kell majd bejelentkezniük, ha segítségre van szükségük.

♦  Bejelentkezni és segítséget kérni google hangouts-on, viber-en, sms-en vagy telefonon tudtok.

♦  Az első, belépő oldal címét és a belépési kódot elküldjük minden csapatnak, és erre a kattintva megkapjátok az első feladatot.
Az egyes feladatok megoldása adja a következő url címet, amelyet a böngészőbe kell beírni, és így tudtok tovább haladni a következő megoldandó rejtvényhez. Minden csapat ugyanazokat a feladatokat kapja, tehát minél gyorsabban megoldja a feladatot, annál gyorsabban jut a következő oldalra.

♦  A játék során a végső url cím-re vonatkozó betűket kell megszerezniük a csapatoknak, ezért egy-egy feladatot követően minden esetben információt kaptok a végső megfejtendő url egy-egy darabjára vonatkozóan, amelyeket szép sorban össze kell gyűjteni. Tehát készítsetek ki egy papírt és tollat, vagy nyissatok meg bármilyen alkalmazást, ahova írni tudtok és folyamatosan menteni, mert ezeket fontos lesz jegyzetelni. Az utolsó feladat megfejtése után ez a betűsor adja az utolsó weboldal url-jét. (de erre vonatkozóan kaptok majd információt az utolsó feladat megoldását követően). Egyébként is érdemes minden url címet felírni, amelyet megszereztek, mert előfordulhat, hogy valamilyen oknál fogva vissza kell mennetek egy feladatra, és ha tudjátok a címet, akkor ez gyorsabban sikerül.

♦  Az utolsó oldalt megnyitva egy kódot találtok majd, és ezt a kódot kell elküldeni viber-en vagy sms-ben munkatársunknak.

♦  Segítségek: minden  feladathoz 3+1 segítség kérhető. Az első 3 segítség közelebb visz a megoldás menetéhez, a +1 segítség pedig tulajdonképpen már maga a megoldás.

♦  Mivel a leggyorsabb csapat győz, ezért a segítségeknek percekben kifejezhető ára van. Az 1-es segítség +2 perc, a 2-es segítség +4 perc, a 3-as segítség +6 perc, a megoldás pedig + 8 perc. A segítségekhez tartozó percek összeadódnak.

♦  A csapatépítő tréning végén a végső kód beküldésének időpontjához csapatonként hozzáadjuk az igénybe vett segítségek percben kifejezett értékét, és az összesítést követően hirdetünk győztes csapatot.

♦  A csapatépítő tréning során végig támogatást nyújtunk

 

Mire jó az online csapatépítés?

Az online csapatépítés iránti igény a Covid-19 járvány következtében megnövekedett, hiszen új körülményekhez kell alkalmazkodniuk a munkáltatóknak, a munkavállalóknak, és nekünk, csapatépítő tréning szervezőknek is. Természetesen továbbra is rendelkezésre állunk a megszokott módon megvalósításra kerülő csapatépítő programjainkkal, de igazodva a jelenlegi körülményekhez, kidolgoztuk új, online programjainkat arra az esetre,

  • Ha költségtakarékos megoldásra van szükség

  • Ha rendelkezésre áll 1,5 óra egy közös játékra

  • Ha nem ártana összerántani a csapatot

  • Ha egymástól távol dolgoznak a különböző osztályok

  • Ha nincs lehetőség hagyományos, közös játék keretében megvalósuló "élő" csapatépítésre

  • Ha home office-ban dolgoznak a munkatársak


Melyek azok a körülmények, amelyek indokolttá teszik a csapatépítést?

  • A járványt követően a munkatársak végre visszatérhetnek a megszokott, vagy legalábbis a korábbiakhoz hasonló munkakörülmények közé. Újra kezdődhet a vállalat által megfogalmazott célok, az új tervek megvalósítása, immár ismét együtt. Azonban az elmúlt hetek történései mentálisan is nyomot hagytak mindannyiunkban.A munkahelyi összetartozás érzése egy kicsi tompult, és ezt hasznos lehet újra felébreszteni.
  • Home office – a munkatársak elszigetelten végzik munkájukat. A magánélet és a munkaidő összefolyik, mivel az esetek többségében az otthoni feladatok is megnövekednek. Hiányzik, vagy csökken a közvetlen kollégákhoz, a vállalat különböző osztályaihoz tartozás érzése, és ezáltal sérülhet a vállalati kultúra is, amely normál esetben minden cég identitásának komoly részét képezi. A munkahelyi közösség építéséhez, újraépítéséhez nyújt segítséget a közös játék.
  • Ha az újrakezdés, újraindítás több munkatársat igényel és ezért toborzás is történik a vállalat életében, akkor is fontos, hogy az újonnan érkezettek minél gyorsabban be tudjanak illeszkedni a már meglévő munkahelyi közösségbe. Ebben is segít egy gyors, online csapatépítő játék.


Mekkora létszámra javasoljuk?

A teljes résztvevő létszámot illetően nincs alsó határ, a felső határ kb. 100 fő.  A csapatok létszámára vonatkozóan az a javaslatunk, hogy kb. 8-10 fő legyen a maximális csapat létszám, ennyien tudnak körben ülni egy asztalnál. 

Egyszerre akár 10 csapat is tud játszani. Lehet csapatonként egy eszközön belépni (akár ki is vetíteni), de akár több eszközön is.

Tehát pl. 100 fő esetén 10 db 10 fős csapat tud játszani egyszerre. De kisebb résztvevő létszám esetén oly módon is játszható a program, hogy pl. 5-8 fős csapatok vesznek rész, akár úgy is, hogy egy csapatban játszanak a résztvevők és nem versenyeznek egymással, csak "just for fun" töltik el együtt az időt.

Akár úgy is, hogy home office-ban az egyes munkatársak alkotnak csapatokat, és miközben szimultán bent vannak a játékban, valamelyik chat programon keresztül tartják a kapcsolatot egymással.

A csapatok részt vehetnek a programon olyan módon, hogy minden csapat egy másik helyiségben (irodában, tárgyalóban) ül, de akár más-más városban is lehetnek.

A lényeg most is, mint minden "élőben megvalósított" csapatépítésünk esetében az, hogy

Csapatot építünk

AJÁNLATUNKAT ITT KÉRHETED

 

 

 

 

 

 

 

 

Anthemon Kft. 1047 Budapest, Baross u. 79-89.
Telefon: 06 1 430-0266 / Mobil: 06 30 411-2875
Email: info--.at.--anthemon.hu
Impresszum