Anthemon Kft. 
Mobil: 06 30 411-2875
Email: info--.at.--anthemon.hu

Játékosság, kreativitás és jókedv

Online csapatépítő tréning

Ki tette?

Ebben az online csapatépítésben ez a fő kérdés, hiszen szörnyű gyilkosság történt, és a rendőrség elakadt a nyomozásban.
A csapatépítő program során résztvevők segítségét kérjük a tettes kiderítésében.
De a nyomozói munka sokféle tudást, képességet igényel.
A  csapatok mindenekelőtt bizonyítják nyomozói rátermettségüket, és ezután a rendelkezésre álló információk alapján segítenek a túlterhelt rendőrségi detektiveknek a gyilkosság felderítésében.
A "Ki tette" izgalmas csapatépítő tréning azok számára, akik szeretik a krimiket.
Javasolt létszám: 5-80 fő között, csapatokra osztva

 

Utazás a csoki körül

Ki tette?

Ebben az online csapatépítő programban minden a csokoládé körül "forog". A csoki eredete, a legnagyobb csokoládé gyártó országok, gasztronómia, honnan jön a kakaóbab, a legismertebb csoki márkák, retro csokik, stb. A csapatépítés első részében a feladványok megoldása a cél.
A csapatépítő program második felében következik a csoki vakkóstolás, amely fejlett ízlelőbimbókat kíván, hiszen a csapatok ebben is összemérik tudásukat,..

A program kiegészíthető egy kreativ blokkal is, amely a termékfejlesztés, marketing, reklám területén kínál játékos feladatot résztvevőknek.

A Világ a lábaid előtt

Utazás a csoki körül Utazás a csoki körül

Bár most kicsit nehezebb az utazások szervezése, de miért ne járhatnánk be a világot egy online csapatépítés keretében?
Ebben a programban a csapatok beutazzák a legismertebb országokat, és különböző játékokban vesznek részt, feladványokat oldanak meg.  Mindezt természetesen sok színes játékkal fűszerezve:

    • Kvíz kérdések
    • Videos feladványok
    • Sporttal kapcsolatos kérdések
    • Híres épületek, alkotások
    • Gasztronómia
    • Híres nemzetközi vállalatok

Javasolt létszám: 5-80 fő között, csapatokra osztva

 

A szerzetes titka

A Világ a lábaid előtt

Ez az online csapatépítő tréning egy szomorú hírrel kezdődik, mivel a  kolostor legöregebb szerzetese nemrég sajnos elhunyt, de szerencsére még idejében papírra vetette az általa készített, messze földön híres gyógyító elixír összetételét. Illetve csak egy részét, mert a többivel egy kis furfangot eszelt ki. Azon az éjszakán, amikor érezte hogy már csak néhány óra van hátra az életéből, egyesével behívta cellájába a többi barátot. Mindegyiknek csak egy alkotóelemet árult el azért, hogy a csodaitalt ezentúl mindig együtt főzzék meg a kolostorban.
A csapatok feladata ebben az online csapatépítő programban a csodaital receptjének megszerzése.
Javasolt létszám: 5-60 fő között, csapatokra osztva


 

Nyomozás Ötvös Csöpivel

A szerzetes titka A szerzetes titka

Ötvös Csöpi nyomozó neve mindannyiunk számára ismerős, hiszen a Pogány Madonna epizóddal kezdődő filmek sora és természetesen főszereplője klasszikusnak számítanak.
Ebben a csapatépítő tréningben az Ötvös Csöpi film rajongók kipróbálhatják, mennyire emlékeznek kedvenc filmjeikre, mint pl. a Pogány Madonna, Az elvarázsolt dollár, vagy a Csak semmi pánik.
Beugranak a szereplők, a jelenetek, a legendás becenevek, mint pl. Bajusz, vagy a "Vidd Csöpikém, benne van a kulcs" és a többi jól ismert szöveg?
De nem csak ez a feladat!
A csapatépítés során a rejtvények, játékos feladatok megoldása után következhet a valódi nyomozás, hiszen gyilkosság történt, egy balatoni hotelben.
A részvevőknek a bűntény elkövetőjét is ki kell kitalálniuk a csapatépítő játékban.
Javasolt létszám: 5-80 fő között, csapatokra osztva

 

 

Online céges karácsony

Nyomozás Ötvös Csöpivel

A jelenlegi helyzetben sok cég választ a megszokott céges karácsonyi parti helyett egy online játékot a munkatársak részére. Erre alkalmas lehet bármelyik online kvízjátékunk, de bármelyik online csapatépítő programunkat tudjuk "karácsonyosítani" igény szerint! Nem kell mindenképp lemondani ennek az évnek a közös, jó hangulatú lezárásáról - akárhogy is sikerült :-)

Hogy működik az online csapatépítés?

Online céges karácsony Online céges karácsony

Online csapatépítéseinkhez kommunikációs platformként a a Zoom-ot használjuk. Ezen keresztül a csapatok képernyő megosztással és saját "virtuális játékszobában" tartják egymással valamint a moderátorral a kapcsolatot, és  így tudnak egymással beszélni, közösen megoldani a feladatokat.

Minden csapat ugyanazokat a feladatokat kapja, de nem látják egymás képernyőjét (csak csapaton belül), így nem tudnak "kémkedni" a többieknél.

A feladatok megoldása során a általában a leggyorsabb csapat lesz a győztes, másrészt az egyes csapatépítő programok során előfordul, hogy van egy olyan plusz feladat, amely átíveli az egész programot. Például össze kellgyűjteni információkat, meg kell fejteni egy gyilkosság elkövetőjét. Ebben az esetben a győzelem attól is függ, sikerült-e ezt a plusz feladatot megoldani.